.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خدمت به ايثارگران در اولويت دولت نهم است
در آينده‌اي نزديك كارگروهي متشكل از دستگاه‌هاي اجرايي و بنياد شهيد با محوريت استانداري براي بررسي و رفع مشكلات جانبازان، ايثارگران و خانواده شهدا در استان تشكيل مي‌شود...
خدمت به ايثارگران در اولويت دولت نهم است

استاندار مازندران گفت: خدمت به ايثارگران در اولويت دولت نهم است.

به گزارش شمال نیوز ، سيد‌محمد كريمي در جلسه بررسي مشكلات ايثارگران مازندران بیان کرد: احترام به خانواده شهدا و ايثارگران بايد از جانب مردم در اولويت باشد، هر چند ما معتقديم كه ملت بزرگ ايران از خدمات ايثارگران و شهدا در طول تاريخ تجليل مي‌كند.
وي خاطرنشان كرد: بخش زيادي از خدمت‌گذاري به ايثارگران و خانواده آنان مربوط به مسئولان است و مردم نيز در اين مسير مسئوليت سنگيني دارند.
استاندار مازندران با اشاره به اينكه در راه خدمتگذاري، ايثارگران در اولويت هستند، تصريح كرد: در آينده‌اي نزديك كارگروهي متشكل از دستگاه‌هاي اجرايي و بنياد شهيد با محوريت استانداري براي بررسي و رفع مشكلات جانبازان، ايثارگران و خانواده شهدا در استان تشكيل مي‌شود.
كريمي خاطر‌نشان كرد: اگر ايثارگري جانبازان و رزمندگان نبود، انقلاب به پيروزي نمي‌رسيد و هشت سال دفاع جانانه شكل نمي‌گرفت.
وي با اشاره به اينكه در جنگ هشت ‌ساله يك وجب از خاك كشور مورد تعرض واقع نشد، گفت: تمام اين موفقيت‌ها مديون رزمندگان و رهبري پيامبرگونه معمار انقلاب است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 9 بهمن 1387
آقای استاندار ،فکر نمیکنید که برای خدمت بیشتر به ایثارگران قدری دیر شده است؟ فکر کنم تا تشکیل کار گروه ،وقت خدمتگزاری به مردم مازندران و خانواده ایثارگران برای شما به اتمام برسد. از طرفی مگر خانواده ایثارگران از شما چه انتظاراتی دارند که فکر تشکیل کارگروه هستید. آقای استاندار سعی نکنیم از دیگران هزینه کنیم و در آخرت شرمنده شهداء نشویم که نتوانید جواب آنها را بدهیم. چرا که اولین سوالی که شهداء از ما دارند این است که چرا از ما هزینه کردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ در زمان جنگ دشمن تا خرمشهر آمده بود و خاک ایران را مورد تعرض قرار داده بود،ولی با رشادتهای جان برکفان ایران اسلامی بینی دشمن را به خاک مالیدند. آقای استاندار مردم مازندران منتظر عمل از ما هستند و اینکه حداقل یک پروژه ملی در مازندران احداث شود. آقای استاندار سعی کنید انتقاد پذیر باشید وبه توصیه های برادرانه اصحاب رسانه گوش فرا دهید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.